Godziny działania sklepu24/7
BIURO:
Pn - Pt godz.: 7.30 - 15.30
Reklamacje
Procedura reklamacyjna
Niniejsza procedura reklamacyjna przedstawiona jest także w Regulaminie Sklepu w § 9
9.1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
9.2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
pisemnie na adres: ul. Diamentowa 5, 20-447 Lublin,
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vend.pl
9.3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
9.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
9.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, wówczas Sprzedawca zleci odbiór Towaru od Klienta firmie kurierskiej i dostarczenie na koszt Sprzedawcy na adres podany przez Sprzedawcę. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
9.6. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 9.5 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 9.4 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić naszym klientom maksymalny komfort użytkowania. Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy kliknij na Polityka Prywatności.